Jaká povídka se vám zde na blogu nejvíc líbí?


25. září 2012
To víte, jsem zvědavá jak opice :-)

4. ledna 2015
Ahoj, tak i za touto anketou jsem se ohlédla, rozhodla se jí uzavřít, zhodnotit a vypsat nové...
Takže k čemu to vlastně celé bylo? No, tato anketa se ptá na vaši oblíbenou povídku a mě dala menší přehled o tom, co se vám líbilo a co méně. Podle všeho se vám nejvíce líbily povídky "Temnota přichází a já znovu umírám!" a "Dean Winchester je žena jménem Piper Halliwell", které si získaly 6 hlasů, na druhém místě skončila odpověď "Jiná", což je pochopitelné, vzhledem k tomu, že anketa je již staršího charakteru a spoustě lidem se mohla líbit nějaká nová povídka, která v anketě není uvedena, třetí místo si pak získala povídka, nebo spíše hra, "Andělé patří do nebe".


Odpovědi

TextPočet hlasů
Dean Winchester je žena jménem Piper Halliwell6
Génius vs. Génius1
Gray Color0
Bleach Europe1
Andělé patří do nebe4
Krajina mé duše3
Temnota přichází a já znovu umírám!6
Gine, prosím!2
O dívčí válce, hrdinné Vlastě, lásce a utrpení2
Možná někde, někdy v nějaké jiné dimenzi a čase…3
Špatný den?3
Za slavnou a krásnou Gallifray2
It was becoming the worst day of his life1
Noc je nebezpečný protihráč, není radno ho podceňovat!3
Střípek světa za sklem2
Střípek tajemna2
Střípek nového života2
Nekropolská knihovna3
Blízká setkání třetího druhu2
Psychofizický problém0
Potlačená identita se vrací1
Střípek odrazu1
Střípek zrcadla1
Střípek šílenského nápadu stejně jako vše nad zemí i podzemí jehož květiny se nádherně sluní a skvějí na slunci stejně jako slunce ozařuje nás všechny jenž rádi čtete hřeje nás jak na těle tak na srdci jehož tato povídka nemá2
"Byla jsi mi sestrou, prosím, postarej se o mé dva bratry."3
Sókratova jeskyně1
Můj milý deníčku2
Tom Riddle a tajemná komnata1
Vražedné umění0
Mary Sue1
Brejli Kmotter2
Jiná5
Pět minut před životem1
Poezie Pauly Nancy Millstone1

Vzhledem však k tomu, že jak již jsem řekla, mezi tím vším vzniklo mnoho a mnoho dalších titulů, pro další můj obraz, co se líbí a co ne, bude asi už lepší vypsat na toto téma více anket více specificky zaměřených.
Děkuji však všem 70ti lidem, kteří se ankety zúčastnili. :-)

Komentáře