„Byla jsi mi sestrou, prosím, postarej se o mé dva bratry.“ - epilog


Zvedl jsem baťoh. Bylo na čase jít. Udělal jsem ještě pár kroků ke dveřím. Pak jsem se však zarazil a zahleděl se k šuplíku u stolu. Leželo tam vševědoucí oko, ten malý přívěšek ve tvaru oka.
Jistým způsobem mě nehorázně přitahoval. Cítil jsem z něj ten příjemný chlad, jako by byla se mnou a radila mi, co mám dělat. Na druhou stranu jsem z něho měl nehorázný strach, strach ze síly, kterou mi poskytoval. Až příliš jsem splýval s tou mocí a cítil pocity ostatních.
Nemohl jsem unést pravdu. Pravdu o míru. To, že svět nindžů za války nemůže. Ne, kdysi byl svět lidí, lidí jako byla -Sama. Lidí, co nedokáží žádné jutsu, ale zato měli vědu. Velmi vyspělý svět, svět, který byl válkami stejně zničen. Dokud budou existovat neshody, lidé se špatnými úmysly, zloba a nenávist, budou existovat i války. Avšak kdybychom neměli negativní emoce, nevěděli bychom, ani co jsou ty dobré, čím pak bychom byli?
Ten chlad byl příjemný, ale někdy toho bylo až moc. Šuplík zamrzl a nešel otevřít.

"Jednou se budeš muset rozhodnout, jestli tuto sílu využiješ, nebo ne. Stejně tak moc, kterou ti dal Itachi. Mohl by ses stát tím, co zře a potřebuje své vlastní vševědoucí oko, ale pamatuj, jakmile přijmeš tuto úlohu, zapřeš sám sebe. Tvá chakra zmizí a démon v tobě zahyne."

Nechal jsem šuplík šuplíkem a vyrazil jsem.


Komentáře