FF Jednorázovky - Povídky (2011 - 2013)


Brejli Kmotter

Dokončeno
Podle předlohy:Harry Potter
Žánr: Komedie, Parodie

Popis:

Moje drobná parodie na Harryho Pottra a Kmotra. No, nemohu být pořád vážná.
Nevhodné pro děti, mladistvé nebo abstinenty

Člověk pochází ze švestky...


...Protože za švestky je slivovice, ze slivovice je opice a z opice je člověk...

Přeji příjemné počtení...


*************************************************************

Mary Sue

Dokončeno
Podle předlohy:Bleach
Žánr: Love, Bojové, Dobrodružné, Komedie, Parodie

Popis:

Bláznivá parodie o jednom dni obyčejného řádového shinigamiho psaná ve formě divadelního představení. No počkat, ONA přeci není obyčejná...

*************************************************************

Tom Raddle a tajemná komnata

Dokončeno
Podle předlohy:Harry Potter
Žánr: Dobrodružné, Drama, Hororové, Záhadné


Popis:

První otevření tajemné komnaty. Co zažíval Tom Raddle? Proč ji otevřel a jaký byl jeho celkový pohled na situaci? Skutečně Voldemort byl tak čistě zlý, jak nám to vyložila J.K Rowlingová? Pohled na svět Harryho Pottera z jiného úhlu pohledu.


************************************************************

Nekropolská knihovna

Dokončeno
Podle předlohy:Naruto
Žánr: Dobrodružné, Záhadné, Drama, Smutné,Hororové

Popis:

Asi po dvou letech se vracím ke svému prvnímu dílku, který jsem zde zveřejnila, totiž k sérii "Byla jsi mi sestrou, prosím, postarej se o mé dva bratry.", abych dodržela svůj slib.

Tato má jednorázovka souvisí s touto sérií. Takové mé malé vysvětlení toho, co mohla Sakura v Nekropolské knihovně zažít... Lze ji však brát i jako samostatné dílko bez bližší návaznosti. Vždy mě zajímala oblast snů, přeludů a to, jaký vliv a propojení tyto věci mají na nás. Splétat se, být ztracen v tom, co je skutečností a co ne, je těžký problém... zvláště, když jde o život.

Jestliže Les ducha přijímal zoufalé lidi, ukazoval jim jejich bolest, trápení jejich duše, aby buďto upadly do věčného bloudění v něm, nebo nalezli cestu do Nekropole, cestu k božskému klidu a míru.
Nekropolská knihovna je podobným místem, živým organismem. Hledat v ní vědomostí, je rovné hledat je ve svém nitru, kdy výsledek nemusíte přečíst a rozumět tomu zrovna vy, není tak důležitý, jako samotná cesta. Může ukázat vaše nitro, vaše strachy, to co chcete... ale především ukazuje to, co musíte vidět, aby jste pochopili.
Doufám, že se tato povídka bude líbit, přeji příjemné čtení.


*************************************************************

Špatný den?

 
Dokončeno
Podle předlohy:Harry Potter
Žánr: Drama, Smutné, Yaoi/Shounen ai


Popis:

Ano, ano… Tak jsem se nakonec dala ukecat a napsala jsem shounen-ai, ač nejsem výrazným příznivcem tohoto žánru. Anšak někdy neuškodí přelézt zeď, kterou jsme si sami postavili. Navíc chci společně s vámi oslavit tím také to, že jsem zdárně absolvovala ústní část maturity… tak ještě ta písemná aby dopadla dobře. :-)

Nicméně když už o tom píši, toto je moje první povídka shounen-ai a ještě jednu mám pro vás schovanou. Jinak však tyto povídky nepíši a čtu je pouze ve zvláštních případech... Když onu povídku
napíše oblíbený autor, nebo když už samotná předloha takovou variantu přímo nabízí a autor ff ji pouze využije.

Tím nechci říct, že by Rowlingová něco podobného zamýšlela. Jen to, že ti dva měli k sobě opravdu strašně blízko i na bratry i na dvojčata, i když co já vím… Snad se povídka alespoň trochu bude tedy líbit.


*************************************************************

Možná někde, někdy v nějaké jiné dimenzi a čase…


Dokončeno
Podle předlohy: Bleach
Na pár: Orihime X Ulquiorra
Žánr: Love, Drama, Smutné


Popis:

Kam putují členové espady, když zemřou rukou shinigamiho? Putují stejně jako Hollow do Soul society? Ulquiorra dostal druhou šanci, jak ji využije je jen na něm.


**************************************************************

Gine, prosím!

Dokončeno
Podle předlohy:Bleach
Na pár: Matsumoto X Gin
Žánr: Love, Drama, Smutné, Tragické, Záhadné, Dobrodružné


Popis:

Gin a Matsumoto dávní přátelé nebo něco víc? Gin opustil Soul Society a zdánlivě nic a nikoho po sobě nenechal, ale zdání klame. Opuštění, ač se sebelepším záměrem, je někdy hřích. Matsumoto vzpomíná a její umučená duše si vysní, nebo vynoří vzpomínku, kterou v sobě zapudí, jenže co když to byla pravda? Povídka kterou jsem napsala již hodně dávno, přesto si myslím, že je stále dost působivá. Snad se i vám bude líbit.


***************************************************************

Temnota přichází a já znovu umírám!

Dokončeno
Podle předlohy: Lovci duchů
Žánr: Jednorazove, Tragické, Smutné, Záhadné, Love, Yaoi/Shounen ai

Popis:

Ano a máte tady "Destielovku", víte, že často nepíši povídky tipu shonen-ai a ani je moc nečtu (tedy spíš jsem napsala zatím dvě a možná to na těch dvou zůstane), přesto jsem ochotná v některých zvláštních případech udělat výjimku. Většinou je to tam, kde něco takového bije do očí už ze samotné předlohy. Navíc na seriál Supernatural (Lovci duchů) jsem ještě nic nenapsala.
No, píšu tady o zařazení do povídek shonen-ai, ale o co se v této povídce vlastně jedná? Jistě o lásku, ale koho že? To bych to přeci nebyla já, kdybych to trochu nezamotala, že?

Dean a Castiel musejí čelit apokalypse a zachránit svět. Noc před těžkým úkolem, je většinou zvláštní. Lidé mají tendence si poslední chvíle užít, než pohlédnou beznaději do tváře. Jako by se chtěli rozloučit. Mají tyto tendence i padlí andělé? A hledí skutečně Castiel té nejhorší můře do očí, a nebo se bojí jiného osudu?

Drobná povídka s letmou myšlenkou, která se zrodila v mé "choré mysli." Není tak docela podle příběhu, přesto jsem si to nakonec neodpustila.
Určitě planeta již několikrát předtím musela být na pokraji apokalypsy. Středověk byl těžký, a pokud existují démoni, tak asi hony na čarodějnice musely být oprávněné. Co když se to celé již jednou stalo. Co když už jednou nebo i víckrát svět potřeboval někoho, jako je Dean? A co když si to Castiel vše pamatuje?
Vzala jsem tuto myšlenku a pouze jsem ji uplatnila na jeden z Deanových a Castielovích rozhovorů.
Snad se povídka alespoň trochu bude líbit.

Ps: Povídka ač neobsahuje mimo sprostých slov a narážek nic závadného, přesto čtete na vlastní nebezpečí. Pardon, ale ani seriál není tak úplně pro děti. Nemůžu jen tak Deanovi zacpat pusu, kdykoli řekne něco sprostého, nebo protože mluví tak na rovinu, bohužel to tvoří jeho charakter. Takže rating tak dejme tomu 16+



***************************************************************

Gray Color

Dokončeno
Podle předlohy:White Collar (Ve službách FBI)
Žánr: Krimi, komedie, Záhadné

Popis:

FF na americký seriál, který asi není až tak známí White Collar (Ve službách FBI). Už před lety jsem uvažovala, že napíši ff na britský seriál Podfukáři, nějak však k tomu nedošlo. Je to částečně náhrada za to a částečně jsem prostě měla chuť to napsat, protože si myslím, že se to ten seriál zaslouží. Mozzie a Neal možná mají daleko k dokonalosti, lehkosti a šarmu podfuku Mickeyho party, avšak mají svoje vlastní kouzlo. Mozzie se několikrát zmínil o nich jako o podfukářích a dokonce používá slova jak je hail, takže jsou z oboru a přiznejme si po pravdě, kdo z nás nemá rád ve filmech napravené zločince?! Teď jde jen o to, jestli jsou Neal s Mozziem skutečně napravení.

PS: A ne, nebudu psát crossover na tohle a Podfukáře, nedonutíte mě!
Pět pravidel života s lordem Sesshomaru Anotace: Jen taková drobná ff, "blbůstka". Už dlouho jsem chtěla napsat ff na Inuyashu s lordem Sesshomaru a Rin, ale tak nějak pořád nebyla inspirace a ani teď nebyla na něco velkého. Chtěla jsem něco, krásného s napětím, nebezpečím života a lásko, ale nějak to prostě nejde a pak se mi dostane do rukou seznam, který napsal Rin a Jarken. Snad se trochu pobavíte.



*************************************************************

Pět minut před životem


Dokončeno
Podle předlohy: Bones (Sběratelé kostí)
Žánr: Krimi, love, thriller



Popis:

Tak začala jsem plnit ona přání z ankety "Jakou fanfiction byste si nejraději přečetli." Já vím, pomalu ale jistě. Sice byste mohli namítnout, že povídka Gray Color vlastně podmínky tak docela nesplňuje. Na druhou však stranu u onoho hlasu vím, čí byl a co onen člověk požadoval, takže to jistým způsobem mám splněno a můžu jít dál.

Překvapilo mě, že jste se mimo jiné také rozhodli hlasovat pro seriál Bones (Sběratelé kostí). Je to dobrý seriál a dost oblíbený, má však takovou fanouškovskou základnu v České republice, že není problém na to najít slušnou ff v češtině. Sama několik kvalitních znám. Vaše přání je mi však rozkazem.

Je to opět dost krátké dílko. Spíš takové líčení pocitů a myšlenek, toho co si prožívali Angela, Hodgins, Dr. Brennanová a agent Booth v dílu "Vetřelci v kosmické lodi." Pro ty co neviděli doktorku Brennanovou a Hodginse unese známý vyděrač a vrah "Hrobař" a pohřbí je za živa v autě. Booth a ostatní se je snaží zachránit. Docela starý díl, tak si asi říkáte proč zrovna on. Má to své opodstatnění. Myslím si totiž, že zrovna některé okamžiky z tohoto dílu, byli jedy z nejklidovějších v životech našich postav. Přeji příjemné čtení.


****************************************************************

Já jsem Grimm

Dokončeno
Podle předlohy: Grimm
Žánr: Komedie, parodie, báseň

Popis:

FF na seriál Grimm, ani nevím, proč jsem to napsala, asi si jsem se dost nudila a potřebovala jsem se něčím odreagovat. Seriál Grimm není nijak zvlášť vtipný a tato ff se ani pořádně nesnaží tentokrát zachytit styl, ani myšlenky seriálu. Spíš jsem zase měla chuť si z něčeho udělat pořádnou švandu.

****************************************************************

Pět pravidel života s lordem Sesshomaru

Dokončeno
Podle předlohy: Inuyasha
Žánr: Komedie, parodie


Popis:

Jen taková drobná ff, "blbůstka". Už dlouho jsem chtěla napsat ff na Inuyashu s lordem Sesshomaru a Rin, ale tak nějak pořád nebyla inspirace a ani teď nebyla na něco velkého. Chtěla jsem něco, krásného s napětím, nebezpečím života a láskou, ale nějak to prostě nešlo a pak se mi dostal do rukou seznam, který napsal Rin a Jarken. Snad se trochu pobavíte.


****************************************************************************

Měsíc a slunce

Dokončeno
Podle předlohy:Merlin
Žánr:Jednorazove, Smutné, Tragické, Drama

Popis:

A máme tu, ach ano, "Merlinovku", ff na seriál Merlin, který jsem si na tolik zase oblíbila, že jsem ho nemohla nechat jen tak a musela něco naškrábat.

Sice by se dal na to napsat skvělý slech, což by většina z vás asi ocenila daleko víc, ale znáte mě… Navíc se mi hrozně líbí ten jejich vztah a nechci ho přetvářet v něco víc. Místo toho jsem se zaměřila na druhé oblíbené téma fanfiction z tohoto fandomu a to je odhalení Merlinova tajemství.

To, že Merlin tají, kým je, v seriálu vytváří napětí a dočkali jsme se i několika vtipů na toto téma, ale víme, že takto to nebude moci jít do nekonečna. Což, na tento okamžik někteří netrpělivě čekají. Co se stane? Jak to Artuš přijmé? Bude chtít Merlina popravit? To se některým honí hlavou stejně jako mně, a tak jsem se rozhodla, že vám nabídnu mezi tím čekáním svoji mini verzi…

Přeji příjemné čtení :-)

****************************************************************************

Přes staletí věků

Dokončeno
Podle předlohy: Merlin a Doctor who
Žánr: Jednorazove, Smutné

Popis:

Ani nevím, proč jsem zase něco takového napsala. Prostě se mi asi chtělo a hrozně ráda mám seriály Merlin a Doctor who, tak snad se to možná bude někomu líbit…

****************************************************************************

Černý plamen

Dokončeno
Podle předlohy: Alex Rider
Žánr: Jednorazove, dobrodružné, tragické, záhadné, špionážní

Popis:

Krátká povídka k oslavě vydání a dočtení poslední knihy ze série Alex Rider od spisovatele Anthona Horowitze. I když tentokrát by mi ale vůbec nevadilo, kdyby se toto slovo "poslední" rozhodl porušit.

Pokračovaní na základě škemrání čtenářů nemám ráda. Většinou naruší celý koncept díla, a tak nebývají moc zdařilá. Nicméně Anthony je génius a i když se koncept ne vždy povede, stále se člověk může kochat jeho stylem. Nechápavě jako autorka povídek vrtím hlavou, s jakou pečlivostí přistupuje k popisům a konkretizaci věcí například zbraní, u nichž vám řekne nejen to, že to byla pistole, ale i přesný tip a přesto z knížky neudělá na deset stránek nudného popisu. Stejně jako mě fascinuje svým suchým vtipem. Avšak největší jeho předností je jak dokáže pracovat s dramatizací. Skutečně člověk otevře jeho knížku, začne číst a najednou nemůže přestat. Právě díky tomu jsou knížky o Alexovi... nevím... "Bondovatější" než sám James Bond (od samotného Iana Fleminga), jestli víte jak to myslím.

Takže taková malá poklona autorovi. Drobná krátká povídka. Vím, že to mohlo být delší s daleko větším vyústěním a napětím, ale to víte, já jsem já. Psát dlouhé věci mě velice vysiluje. Jsem "tuze zaměstnaný člověk". Kromě toho, i když z Anthonyho stylu si beru velký příklad, imitovat ho ve své velkoleposti, by byl vcelku nemožný úkol.

****************************************************************************

Svatý muž

Dokončeno
Podle předlohy: Merlin
Tip : drabble
Žánr: Dobrodružné, Drama, Komedie, Záhadné



Popis:

Tak drabble na seriál Merlin.
Tak ještě pořád jsme se nedozvěděli, proč Merlin nosí šátek? Ví to někdo?
Nicméně o čem pak je tento drabble? Merlin je nucen odhalit svoji magii, aby ostatní zachránil, a Artuš má skvělé vysvětlení. Kterak jak se dělají dějiny a víra...

****************************************************************************

Malý, velký génius

Dokončeno
Podle předlohy: Myšlenky zločince (Criminal Minds)
Žánr: Dobrodružné, přátelství, relaxační, komedie, Yaoi/Shounen

Popis:


A máme tu FF na seriál Criminal Minds (Myšlenky zločince). Malá drobná oddechovka. Nic zásadního, drobná příhoda ze života našich milých agentů FBI.

Hotch si myslí, že Reid je až moc závislí na kafi, a tak se rozhodne s tím něco provést, ale evidentně to nebude nic jednoduchého.
Můžete v tom vidět romanci, ale také nemusíte. Může to být jen o přátelství, nebo o rodinném vztahu v BAU… Jak chcete.

****************************************************************************

Hello, Sweetie

Dokončeno
Podle předlohy: Hvězdná brána (Stargate SG1) a Doctor who (Pán času)
Žánr: přátelství, relaxační, komedie

Popis:

Menší povídka tripple drabble, crossover na seriály Doctor who (Pán času) a Stargate SG-1 (Hvězdná brána). Prostě to jednou muselo přijít, když mi něco straší v bedně…

Krátké písemné zpracování obrázkového vtipu fanoušků těchto dvou seriálů. Příjemnou zábavu.

****************************************************************************

Oni to věděli

Dokončeno
Podle předlohy: Hvězdná brána (Stargate SG1) a Torchwood
Žánr: relaxační, komedie


Popis:

Drabble crossover na seriály Stargate SG-1 (Hvězdná brána) a Torchwood


****************************************************************************

Otec

Dokončeno
Podle předlohy: Supernatural (Lovci duchů) a Doctor who (Pán času)
Žánr: relaxační, komedie

Popis:

Crossover drabble na seriály Supernatural (Lovci duchů) a Doctor who (Pán času)

****************************************************************************

Čas se váží zlatem

Dokončeno
Podle předlohy: Supernatural (Lovci duchů)
Žánr: relaxační, komedie


Popis:
Drabble tentokrát na seriál Supernatural (Lovci duchů)


****************************************************************************

Chuck a Neal

Dokončeno
Podle předlohy: White Collar (Ve službách FBI) a Chuck
Žánr: relaxační, komedie

Popis:


Crossover a drabble na seriály White Collar (Ve službách FBI) a Chuck.



****************************************************************************

Úhel pohledu

Dokončeno
Podle předlohy:
NCIS (Námořní vyšetřovací služba) a Criminal minds (Myšlenky zločince)
Žánr: relaxační, komedie

The angle of of view by jajafilm

Popis:



No jo, další FF na seriály NCIS (Námořní vyšetřovací služba) a Criminal minds (Myšlenky zločince).
Dr. Spencer Reid a Leroy Jethro Gibbs, každé ráno chodí do stejné kavárny…
Ještě jedna povídka o kafi a čarovném okamžiku. Páni, to už jsou dvě, možná bych mohla z toho udělat povídkovou trilogii. :-)




****************************************************************************

Elfí král

Dokončeno
Podle předlohy:
NCIS (Námořní vyšetřovací služba) a Criminal minds (Myšlenky zločince)
Žánr: relaxační, komedie

Elf Lord by jajafilm

Popis:

Další drobný drabble na seriály Criminal minds (Myšlenky zločince) a NCIS (Námořní vyšetřovací služba).


****************************************************************************

Nezklamu

Dokončeno
Podle předlohy:
Suits (Kravaťáci)
Žánr: smutné


Popis:

Drabble tentokrát na seriál Suits (Kravaťáci). Rozhovor mezi Mikeovou babičkou a Harveym.

****************************************************************************

Body za zděšení

Dokončeno
Podle předlohy:
Dexter
Žánr: relaxační, komedie, sourozenecká láska

Popis:



Mikropovídka tentokrát na seriál Dexter. Zajímavý seriál vyvolávající mnoho diskuzí i témat na přemýšlení. Skutečně tento seriál mě v mnoha ohledech naprosto dostal, ani to všechno neumím vyjmenovat, bylo to kvůli tomu všemu napětí, co je v něm, kontroverznímu tématu, tématu temného tajemství, černému humoru, zvláštnímu a přitom skvělému vykreslení charakteru nejen hlavního hrdiny, nebo vztahu hlavního hrdiny s jeho sestrou…? Nevím, jisté je však, že jsem na konci brečela jako malá holka.

Komentáře