Chuck a Neal


Chuck a Neal


Měl to být obyčejný večer a Nealem a Elizabethinou mladší sestřenicí Ellie, která žila v Burbanku, z jednoho však nudného večera se najednou stala pohroma. Vše bylo v pořádku, než se objevil, jak jinak než Neal. Když se tak stalo, všichni na povel ztuhli, jako by se proměnili v kámen. Druhá reakce byla od bratra Ellie, který se napřáhl a jednou ranou srazil slavného podvodníka na zem. Začal na šokovaného Neala řvát.

"Ty jeden zatracenej kreténe, víš, jak mi bylo?!"

"Chuck?" vydralo se podvodníkovi z hrdla a já překvapeně zamrkal. Oni se znají! "Já…" Neal ležel stále na zemi a na tváři měl tentýž výraz, jako když unesli El, kvůli jeho ukradenému pokladu z ponorky, plný provinění a bolesti. "Já musel."

"Nechal jsi mě myslet, že jsi mrtvý, zase!" z Chucka čišel vztek. Nechal, aby si myslel, že je mrtvý? Co to za zvěrstvo zase Caffrey provedl?! Zase mrtvý, jak zase?

"To poprvé jsem nepředstíral. Casey mě skutečně zabil," bránil se podvodník. Skutečně zabil? Co to ksakru bylo za nesmysl?! "Víš jaké to je u CIA."

"Jo, vím," kývl smutně Chuck a objal Neala.

"Tak fajn, teď jste se usmířili a je na čase mi to všechno hezky vysvětlit," rozkázal jsem.

Komentáře