Jakou fanfiction byste si nejraději přečetli?

9. prosince 2011
Toto je tak trochu můj malý průzkum.
Fanfiction, která vyhraje, tak tu napíšu...

Jinak, ale pokud máte jiný dobrý nápad, na co by se dala napsat fanfiction, neváhejte to napsat do komentářů. Já váš návrh posoudím, jestli výchozí dílo znám, a když tak ho můžu zařadit do hlasování. :-)

Nemějte strach!
Nezastavím se před ničím!
Nic mi není svaté, znesvětím jakékoli dílo, které mi padne do oka! :-)



25. prosince 2013

Ano, a máme tu výtěže!

Výtězem se stávají Četnické hůmoresky s 11 hlasy :-)

Na druhém a třetím místě se pak umístili Bones (Sběratele kostí) a horor na My little Pony.
Co napíši se zatím uvidí, nicméně něco snad bude. Všem jenž hlasovali mockrát děkuji. :-)



25. prosince 2019

No, vzhledem k tomu, že jsem ještě nebyla schopná něco sama na to téma napsat, tak jsem vám aspoň nějakou podobnou našla. Jedná se o FF autorky terkapolly123, crossover Četnické hůmoresky a Doctor who. Pokud máte zájem, stačí kliknout na obrázek.



Komentáře