Co je vlastně ta rubrika Koš?


Jsou různé povídky. Některé jsou jako čerstvý jarní vánek, které ke mně najednou se náhle přivanou s lusknutím prstů, jasné a krásné už od počátku, lehoučké jako peříčko, krátké, prosté a pocházející přímo z ruky. Jiné jsou zase jako puzzle, složité a těžké, nad kterými musím pořádně dumat, napsat si koncept a skládat je z jednotlivých obrazů podle kostry. A pak jsou tu ještě jedny, ty které se zrodí z ničeho v mé hlavě, začnu psát a během toho psaní se nějak stane, že povídka ožije, a není to jednoduché. Napíši to či ono, napadne mě k tématu mimo linii, čas a styl ještě další věci, napíši jejích deset podob, ale jen jedna verze je nakonec ta pravá.
Byly časy, kdy všechny ostatní podoby a bonusy, co se mi u toho honily hlavou, a které se dostaly na papír, jsem poté, co jsem povídku dopsala do finální podoby, vymazala a časem zapomněla. Někdy mi to bylo líto, ale většinou času jsem byla nemilosrdná, ovšem ne dnes. Tak nějak jsem změkla a rozhodla se tak vytvořit novou rubriku s názvem Koš, do které tedy budu, jak název napovídá, dávat vše, co mi spadlo pod stůl, ale bylo mi to líto to úplně smazat.
Koš tedy zaujímá místo podivuhodného skladiště, ve kterém budou ležet ony zmíněné neoficiální části povídek, ale nejen to, rozhodla jsem se, že tam budu dávat i své nápady ze kterých nakonec z nějakého důvodu sešlo, legrácky i důležitá oznámení ohledně tohoto blogu. A k čemu to tedy doufám, že to bude dobré? No, slibuji si, že to bude rubrika, která vám tak trochu umožní náhled do zákulisí mé tvorby, bude také přirozeně znamenat ještě více povídek na téma, které vás zaujalo, bonusy k povídkám a možná i větší prostor pro vás.
Tak doufám, že tento nápad uvítáte a novou rubriku si oblíbíte. :-)

Komentáře