Alexander John Rider Gibbs - 06

Abby byla nadšená jako vždy, s radostí svého šéfa objala a Gibbs jí za to obdaroval velkým kelímkem s kávou.
"Jééé, Gibbs ráda tě vidím," přivítala ho s úsměvem. "Zrovna pro tebe něco mám ohledně toho případu," začala to ze sebe sypat, až ji téměř nebylo rozumět. "Takže…" Gibbs ji však náhle zastavil.
"Abby, nejsem tady kvůli tomu mrtvému mariňákovi a jeho ženě, ale mám pro tebe něco jiného," řekl Gibbs a podal ji onu malou krabičku.
"Co to je?" zamračila se Abby.
"Nevím, zjisti to, ale neotvírej, může to být bomba, nebo jiná zbraň. Chci vědět, že když to otevřu, tak se mi, nebo komukoli jinému, nic nestane," objednal si.
"Jasně šéfe!" z legrace soudní analytička zasalutovala, pak se však zarazila. "A co ten případ?"
Gibbsi povzdechl. "Nechal jsem to na svém zástupci."
"Na Dinozzovi?" překvapeně zamrkala Abby.
"Ne," zavrtěl hlavou Gibbs smutně.
"Co?" nechápala Abby, zavrtěla hlavou, až se její černé culíčky sebou divoce zatřásly.
"Má to na starosti Alex," oznámil jí.
"No, to je skvělí ne?! Takže ses rozhodl ho konečně představit týmu!" vypískla šťastně Abby.
"No, nebylo to moc naše rozhodnutí, může za to spíš tahle krabička," zabručel její šéf a hodil směrem k té věci vražedný pohled.
"Gibbsi, že jsi nám to nakonec s Dackym řekl, bylo dobře, stejně jako teď, že o tom bude vědět celý tým. Uvidíš, věci budou fajn a snažíš. Jednou by to vyšlo na povrch a takhle to je celkem poklidné. Vezmi si, že se to mohlo stát hůř. Třeba já nevím, kdyby ten strašlivý vrah Klaus, kterého jsme chytili díky Alexovi, o něm začal básnit," řekla optimisticky.
"Jo, máš recht," oplatil ji nakonec Gibbs její nakažlivý úsměv.
"Takže, kdy našeho Strašidelného mladého šéfa uvidím," spráskla ruce a poposkočila celá nadšená.
"Víš, že to nezáleží na mně. Alex si prošel velkým zlem a ztratil hodně milovaných. Jedním z nich byla osoba podobně krásná, otevřená, s dobrotivým srdcem jako máš ty," řekl a Abby posmutněla, nemusel říkat víc. Slyšela o Alexově hospodyni a jak zemřela.
"Jack," zašeptala.
"Jo, ale neboj, možná to chvíli bude trvat, než se poznáte a uvidíte, ale až se tak stane, určitě si tě zamiluje. Tak jako já, tak jako všichni."
"Díky," vypískla Abby a znovu ho objala. "Budu se snažit být pro něho sestrou, kterou nikdy neměl," slíbila.




Komentáře