Jakou rubriku máte nejraději?


29. června 2012
Další anketa z mého průzkumu blogovým prázdnem. Snad se nejde alespoň pár lidí, kteří budou hlasovat...

4. ledna 2015
Ahoj, tak jsem se po letech podívala na tuto anketu a rozhodla jsem se, že bych jí měla zhodnotit a vypsat novou stejného jména vzhledem k tomu, že okruh rubrik se nám tady drobně rozšířil.
Nuže teď zpátky k ohledu zpět po anketě jenž byla. Hlasovalo v ní 102 lidí a za takovou účast bych vám chtěla skutečně moc poděkovat. A jak to vlastně dopadlo? Nejvíce se vám zde líbí povídky, ty získaly 27 hlasů, dále pak rubrika Tvorba filmu, což je smutné, vzhledem k tomu, že vznikla, abych měla místo, kam bych mohla dát články o jednom projektu, který jsme s kamarády spíchli, ale kdo ví jestli se k něčemu podobnému ještě nachomýtnu, a na třetím místě se umístily Moje mangy a Odborné práce.

Odpovědi

TextPočet hlasů
Moje povídky27
Obrázky10
Ankety10
Moje mangy11
Odborné práce11
Moje videa9
Moje recenze10
Tvorba filmu14

K nově založené anketě tedy přidávám rubriky Koš a Překlady/Translations

Komentáře