Deset let s JAJAFILM


Deset let s JAJAFILM



Již vás bavím deset let.
Kdo by to byl řek!


Ano, slavím dnes takové skromné výročí. Abyste mi správně rozuměli. Dnes to není deset let, kdy vznikl můj nick "jajafilm", nebo deset let od toho, kdy jsem začala psát, či snad deset let tohoto blogu. Ne. Dnes je deset let od toho, kdy jsem poprvé publikovala nějakou svoji povídku na internetu.

Jednalo se o fanfiction na Naruta "Byla jsi mi sestrou, prosím, postarej se o mé dva bratry.", kterou dnes tuším můžete zde také nalézt, ale prvně jsem ji zveřejnila na webu anime-manga.cz. Co si budeme povídat, prvotiny často stojí za zlámanou grešli a tato má FF byla povídka jednoduše o Mařce jak hrom. Nicméně člověk někde holt začít musí a já ráda upozorňuji na to, že tvůrčí psaní je sice umění, ale také z veliké části řemeslo.

Od této mé povídky jsem se snad výrazně posunula nejen ve své tvorbě, ale i v životě. Tímto bych chtěla poděkovat všem mým čtenářům, betařům, korektorům a lidem, kteří se mnou během těch několika let byli a podporovali mě.


Komentáře