V barvě Zmijozelu (FF Harry Potter)


V barvě Zmijozelu (FF Harry Potter)



Visel za jednu nohu ve vzduchu a pod ním se James Potter krutě smál. Vedle dementního Nebelviráka stál sám Pán zla, ten ze samotné situace svého někdejšího služebníka nijak pobaven nebyl, nezdálo se ovšem ani, že by ho to pohoršovalo.

Proč ho prostě nezabiješ, Severusi? zazněl mu v hlavě Voldemortův slizký hlas.

Já ho přeci zabil, zavrčel Snape na iluzi svého bývalého mistra.

A přeci jsi uvězněn, ponižován a donucen chránit chlapce někoho, koho jsi z celého svého srdce nenáviděl. James dole pod ním omládl a jeho oči se zbarvily do zmijozelsky zelené - stal se z něho Chlapec, který přežil.

Nechráním jeho dítě. Jediná osoba, kterou jsem miloval a chránil, byla Lily… a teď je mrtvá. Zabil jsi ji a stal se tak pro mě větším nepřítelem, než kdy byl Potter, nebál se profesor lektvarů mluvit otevřeně, přeci jen toto byl jen sen, nikoliv skutečnost.

Mluvíš jako bys nestudoval nikdy v mé holeji. Kde je genialita, lstivost a ochota udělat pro své cíle cokoliv? Kdybys skutečně byl k něčemu, tak bys zabil svého soka v lásce ještě dříve než si ho ta tvá mudlovská šmejdka vezme a má s ním toho arogantního spratka, zasyčel Pán zla.

Severus se rozesmál. Jo, protože to by určitě vrhlo Lily přímo do mé náruče! odpověděl se značnou dávkou sarkazmu. Ty nemáš ponětí jak moc je moje srdce a mysl zeleno-stříbrná! Ona byla vše, na čem mi záleželo. Už nemám co ztratit. Nedělá mi nejmenší problém vraždit ve tvém jménu, jen abych tě přesvědčil o své loajalitě, a pak běžet za Brumbálem a o všem ho informovat. Předstírám, že jsem tvůj špeh, a předstírám, že jsem špeh pro Řád. Možná vyhraješ válku, možná ji vyhraje Brumbál… možná. Ale víš, kdo ji určitě vyhraje?! Já!

Harry mávl hůlkou a tak pustil opatrně svého profesora na zem.





Komentáře