Zmrzlá krev (FF Dexter)


Zmrzlá krev (FF Dexter)


"Já… já mám strach," svěřila se Debra Brianovi, který jí zrovna klečel u nohou a zavazoval jí tkaničky u ledních bruslí. Chlapec se u toho uličnicky ušklíbl a políbil ji na koleno.

"Neboj, má ledová princezno. Uvidíš, že to nakonec bude veliká zábava," řekl zvesela a pomohl jí vstát. S nadšením jí dovedl až k červenému ledu, z kterého šla trochu mlha a hlavně chlad.

Pro člověka, který prožil celý svůj život v horkém Miami, se zdál tento objekt jak z jiného světa. Debře se rozklepaly nohy. Hrdlo jí sevřela úzkost, a kdyby mohla, utekla by z lední haly ven do tepla na sluníčko. Její přítel ovšem byl tak šťastný, přeci by ho nezklamala, a tak vstoupila na led.

"Neboj, já ti věřím!" křikl se smíchem Brian a zrádně do ní strčil, čímž se Morganiny brusle rozjely a ona zoufale vypískla. Letěla neochotně po rudém ledu celá bledá strachy. Sice nebyla ve smrtelně nebezpečné situaci, ale pro chudáka holku jako by tomu tak bylo. Raději by s taťkou lovila nějaké ty padouchy, než zaboha tohle!

Pak ovšem přišla záchrana, někdo ji chytil.

"Mám tě," uslyšela klidný a známý hlas svého staršího brášky.

"Ach Bože, já se tak bála!" přiznala mu.





Komentáře