Silná žena


Silná žena


Kdybych měl rád silné ženy, asi bych se musel zamilovat do ní. Je krásná, vtipná, inteligentní, trochu sociálně nešikovná, ale jinak se srdcem na pravém místě, s ochotou udělat pro své bližní, co bude třeba, schopná se postavit jakémukoli zlu, a to i když je "jen IT-holka", a já bych bez její pomoci byl ničím. Kdybych měl rád silné ženy, nezamiloval bych se do Sara ani do Laurel Lance, ale do Felicity Smoak.

"Byl jsem překvapen, myslel jsem, že máš slabost pro silné ženy, ale když jsem ji teď potkal. Vidím proč tě přitahuje. Je celkem půvabná, tvá Felicity," řekl Slade Wilson, a vysunul svoji katanu, ale to se přepočítal, ona je tady ta silná, ona vždycky byla tady ta silná.

Opojený svým štěstím, ve svém šílenství, nebyl schopen můj dřívější přítel a mentor poznat pravdu. Nebyl schopen pochopit, že síla nemusí spočívat jen ve svalech, nebo schopnosti umět bojová umění. Felicity držela jinou a to daleko důležitější sílu. Můj bývalý přítel Slade, dnešní protivník se krutě přepočítal. Felicity pevně sevřela injekční jehlu, v nestřežený okamžik se otočila k němu a vpravila mu obsah do žil.

Moje jedinečná Felicity, moje nejlepší kamarádka to dokázala, to co já ne.

Komentáře