Dvě strany jedné mince - Persival

Persival

(sestavěno z mnoha kladených otázek)


Jak jsem se cítil těsně před bitvou? Nevím. Asi hmmm… Překvapeně a unaveně z nedostatku spánku.
Proč? No, to je jasné. Morgana zaútočila v noci, co však bylo s podivem byl fakt, že Artuš o tom věděl a i to kudy hodlá zaútočit. Přitom však vyběhl ze svého stanu, ještě v rychlosti se při tom oblékal, když na nás s Gweainem zakřičel rozkazy.
Jestli jsem někdy přemýšlel, jak to a přišlo mi to zvláštní? Ne, proč? Kolem krále se děly pořád zvláštní a podivuhodné věci a já mu věřil. Artuš byl moudrý a dobrý muž. Skvělý král, který věděl, co dělá.
Ano to je celé. Nemám, co více k tomu říct.

Poznámka autora:
Já: Ach ano děkuji ti Persivale za tvůj příspěvek, vlastně ani jsem nečekala, že bys tak dlouho mluvil a tolik toho řekl.
Persival: Bylo mi potěšením, má paní.
Gwain: Who, tolik slov, brácho ty ses fakt překonal!



Komentáře