Jajafilm jako slavná filmová osobnost

Jajafilm jako slavná filmová osobnost

 

Poté, co jsem dostudovala, nastal pro moji maličkost rok deprese. Pro člověka, který vystudoval uměleckou školu, se ukázalo, že je docela obtížný úkol najít práci v oboru za doby pandemie. Měla jsem několik menších zakázek, fotila jsem, podílela jsem se na pořádání festivalů, tvořila jsem reklamní videa a tři měsíce jsem pracovala ve firmě vyrábějící vánoční ozdoby a dětská hřiště. Všechno to byly skvělé zkušenosti, ale bohužel se nejednalo o nic dlouhodobého a finančně to nepokrývalo mé náklady. Nicméně teď se začíná snad blýskat na lepší časy.

Získala jsem teď práci jako grafik v televizi. Zatím se jedná jen o dva měsíce, ale doufám, že když se mi bude dařit, dojde k prodloužení. Hlavním úspěchem za posledních pár dnů je však to, že můj film Pohroma na Šumavě získal 25. listopadu na filmovém festivalu FILMOVKA ecoFEST třetí místo. Jsem z toho neskutečně šťastná a překvapená, že má moje komedie o kůrovcové kalamitě takový úspěch. Je to zároveň pro mě taková vzpruha a důkaz, že to, co dělám, má tvorba, má nějaký smysl, hodnotu. Zároveň se také přiznám, že jsem dílo na festival přihlásila před skoro tři čtvrtě rokem. Pomalu jsem si ani nepamatovala, že jsem dílo přihlásila, než mi došel email, že můj film byl vybrán pro promítání a že jsem na festival zvána jako autor. S radostí jsem na festival dorazila a bylo mi ctí snímek představit. Kromě ceny za třetí místo pro mě byla odměnou i reakce diváků v sále, ze kterých jsem skutečně cítila, že je můj film baví.

A co napsat na závěr? No, asi jen to, že toto dokazuje, jak moc v životě je důležité se nevzdávat, zkoušet to a nebát se jít i se svým dílem na trh.






Komentáře