Festival fantazie 2019

Festival fantazie 2019


Tak jako každý rok i letos jsem byla na Festivalu fantazie. V rámci SupernaturalCon jsem měla jedno autorské čtení, jednu besedu na téma fanfiction a jednu přednášku "Jak vytvořit fan video nejen pro SPN." Moc lidí na můj program nepřišlo, ale snad ti, kteří se dostavili si to užili. Bohužel nejsem si jistá jak to bude i příští rok, vzhledem k tomu, že vedoucí linie SPN plánují odchod. Budu tedy pokračovat ve svých přednáškách na jiné linii, nebo již zde přednášet nebudu? Těžko říct.

Jinak ještě k tomuto článku přidávám pár fotografií po atmosféru. Také se přiznám, že jsem si koupila pár suvenýrů. Uvažovala jsem o nějaké té hůlce, ale ty byly moc drahé na to, že by mi ležely doma v šuplíku a prášilo by se na ně. Nakonec jsem si tedy koupila náušnice a tašku.











Komentáře