BOOK THE FILM

BOOK THE FILM


V sobotu 2. 12. 2017 se uskutečnil první ročník festivalu krátkých nekomerčních filmů "BOOK THE FILM" pořádaný Městskou knihovnou v Praze. Tento festival proběhl v Domě čtení a představilo se v něm 17 soutěžních snímků, které byly jak od amatérských autorů tak od studentů různých filmových škol.

Jak správně tu tušíte, má maličkost toho byla součástí, nikoliv ovšem jako jedna z autorů děl, ale jako přednášející. Můj workshop a prezentace byly na téma "3D Grafika ve filmu", a ač tomu předcházel veliký stres a celé se to vytvořilo v krajním spěchu, snad to nakonec nebylo až tak zlé. Nejdříve jsem uvedla pár základních informací a pak jsem ukázala uživatelské prostředí free programu Blender, ve kterém jsem vymodelovala strom.

Navzdory tomu, že tento festival byl značně komorního rázu, měla jsem z toho velmi dobrý pocit. Byla zde pěkná přátelská atmosféra a zdálo se mi, že i ostatní účastníci si to moc užili. Doufám, že festival se ustálí a bude mít i další ročníky.

BOOK THE FILM by jajafilm



BOOK THE FILM 02 by jajafilm




BOOK THE FILM 03 by jajafilm



Komentáře