Pěkný Halloween

Pěkný Halloween


"Ahoj, jak to, že nemáš kostým?" pravila blonďatá dívka v upířím kostýmu.
Sam se překvapeně na ni otočil a obdaroval ji zářivým úsměvem. "Ahoj… Jessica, že?" zapátral v paměti po jménu, které si pamatoval ze třídy.
"Jééé, ty si mě pamatuješ!" zajásala až děcky Jassica.
"A ty mě?" rozhodl se Sam svoji spolužačku poškádlit, nečekal, že bude znát jeho jméno, ale to se šeredně spletl.
"Sam Haxtebl, jsi nejchytřejší v ročníku," zanotovala.
"Nejchytřejší… to opravdu nevím," zakroutil Sam hlavou.
"Ne, máš pravdu, jsi hroznej hlupák, který přijde na Halloweenskou party bez kostýmu," poškádlila ho na oplátku Samova budoucí přítelkyně.
"Jo, no nemám moc Halloween rád," přiznal se jí bývalý lovec.
"Proč ne?" vyslýchala ho jeho spolužačka.
"Protože, kdysi můj život vypadal jako jeden takový Halloween, přitom party, zábava a sladkosti s tím neměly nic společného. Byla to velká noční můra, ze které jsem se nemohl probudit. Věř mi, na monstrech které se skrývají ve tmě, není nic romantického. Halloween by neměl být jejich hloupou oslavou, kdy se všichni přecpou sladkým a opijí do němoty. Měl by to být den vyhrazený pro vzpomínání na mrtvé, na ty které jsme nenávratně ztratili," vysvětlil Sam Winchester svoji nechuť k takovým to oslavám Halloweenu.




Komentáře