Prsten


Prsten


Všiml jsem si toho okamžitě, jakmile jsem ji znovu uviděl a ona si sundala své růžové pletené rukavice. Na jejím prstě se vyjímal drobný, ale elegantní stříbrný prstýnek s diamanty.

Byla zasnoubená! Moje Molly se zasnoubila. Mohl jsem na to přijít ještě dřív, už když jsem ji chtěl pozvat na večeři a ona místo toho řekla, že chce řešit zločiny, navíc trochu zase přibrala na váze, vždycky trochu přibere, když se jí daří. To byly jasné důkazy, ale jak, proč a s kým? Kromě prstenu nebyla žádná jiná nápověda, kdo by mohl být ten muž a jak dlouho jsou spolu.

Byl jsem rád za ní. Byla velmi krásná a chytrá, jen s malou vadou a to byla její sociální nešikovnost. Byla do mě blázen, ale já její city neopětoval, přesto jsem ji vždy přál štěstí, a tak jsem doufal, že její známost není jen další sociopat. Ignoroval jsem tak základní fakta, že to, co mi o něm řeka, včetně jména, je lež, i její tichou odpověď na mé povzbuzení: "Třeba mám pro takové slabost." V dobré víře jsem to nechal být, a jak to dopadlo?! Kéž bych byl hrubý jo vždy, pak bych možná z nenadání nezmizela z povrchu zemského…

Komentáře