Óda na…

Óda na…


Och, potěcho lidského oka!
Ty světlo v temnotách!
Ty lásko má jediná upřímná!
Ty dobroto slaďoulinká!


Ty prozáříš můj černý den,
jediným tvým tónem v mých ústech.
Ty dodáš mi sílu k boji,
a to každým kouskem sebe sama.


Ty potěšíš mé ztrápené srdce,
jen co se ve mne rozplyneš.
Ty pohladíš mě a uklidníš,
když klidnou chvilku pro nás vytvoříš.


Ty mě nikdy neklameš,
necháš mě tě celého pozřít.
Ty otevřeš náruč dobroty
se svojí nádhernou vůní i chutí.


Ty dobře víš, jak mě uspokojit,
jak žaludek můj naplnit.
Ty dobře víš, že tě miluji,
v pekařství vždy zamáváš,


ať tě koupím a sním…

Dean Winchester dojedl poslední kousek jablečného koláče s posvátnou úctou, jako by prováděl nějaký svatý rituál a pohlédl na svého mladšího bratra, který se snažil celou tu dobu neúspěšně předstírat, že toho člověka, sedícího naproti něj u stolu v bistru, nezná.

Komentáře