Recenze na seriál Arrow

Recenze na seriál Arrow

Nový americká akční seriál (2012) vyprávějící o mladém synu miliardáře Oliveru Queenovi (Private Practice), který si nedělá velkou hlavu z ničeho a žije poměrně bohémský život. Je rozmazleným frackem svého bohatého tatínka, ovšem až do doby, než odjede společně s ním na plavbu a jejich loď ztroskotá. Jeho otec v zápětí zemře, ale ještě předtím mu poví pravdu, pravdu o svém jmění, hříchu a zadá mu úkol. Chce, aby jeho syn odčinil jeho strašný hřích i potrestal ostatní, kteří se na tom podíleli. Chce, aby pomohl městu.
Oliver jako jediný přeživší na člunu doplouvá na ostrov, kde ho za pět dlouhých let objeví nějací rybáři. Vrací se tedy domů zpět, ale už to není tak dočista on, přesto aby nikdo nepoznal jeho záměry a mohl tak splnit otcovu poslední vůli, musí lhát a přetvařovat se. Dělat ze sebe toho stejného muže, jenž byl, ale který už není a ubližovat tak svým blízkým. Ve dne rozmarný dědic ohromného jmění a v noci bojovník za právo s lukem a šípem, moderní Robin Hood.

Tento seriál, řekla bych, že je zatím přesně takový, jak zní z části obecně o seriálu. Trochu mi to připadá jako teď oblíbeným žánrem o superhrdinovi, co zachraňuje svět, akorát to už není film, ale seriál. Nadšenec do filmů o Betmenovi bude nadšen, protože přesně Wayneovsky mi to zavání. Bohatý dědic milionáře chrání město jako temný rytíř, nebo jak jsem již uvedla, bych to mohla označit za moderní ztvárnění Robina Hooda. Bohatým bere a chudým dává, ochraňuje město, za pomocí luku, šípů a toho, co se naučil v pekle na pustém ostrově. Včetně své princezny, která s tím, co dělá, souhlasí, pak zase nesouhlasí, chvíli ho uznává, pak zase ne, a jejího otce, který je policista. Nesnáší jeho nesuperhrdinské já, protože ho obviňuje ze smrti své druhé dcery, která s ním jela na té lodi, a po tom superhrdinském já pátrá. Chce ho zavřít za zločiny, kterých se v rámci většího dobra dopouští. Takže po této stránce spíše otázka vkusu.
Co jsem tak četla ostatní recenze, tak se zmiňovaly o špatných hereckých výkonech. Mně se tak špatné nezdály, spíš si říkám, že zatím ani neměli dostatek času, se nějak výrazně projevit. Seriál teprve začíná a vyšlo prvních několik dílů. Takže uvidíme, co se z toho celého vyklube, ale už teď je jasné, že silnou stránkou tohoto seriálu nebude vtip, ani herecké výkony, ale akční, bojové scény.

Hodnocení:

Zatím žádný verdikt, je na to moc brzy, ale docela to jde, dokonce se těším na další díl J

Všem, co mají v oblibě akční filmy a seriály, a hlavně těm příznivcům superhrdinských filmu.