A je to tady… Vánoce 2023

 

A je to tady…

… Vánoce.



Ahoj, ach ano, už jsou zase tady... a i já se svojí obvyklou básní.
Všem přeji šťastné a veselé, ať pod stromeček dostanete, to co jste si přáli a ještě pár blbostí navíc, hodně zdraví, štěstí a lásky.




Vánoce bez adventu

 

Kam se mi ztratil advent,
čas i ten můj talent?
Jak to, že už tu zase jsou,
a co s tou prózou?
 
Mé tradice nestíhám,
sotva únavou dýchám.
Mám práce nad hlavu,
zuřivě v tom plavu.

Cukroví, stromeček a dárky,
to vše bez nějaké zahálky.
Mám na to jen tři dny,
splnit všechny sny.

Vytrácí se z toho ta pohoda,
což je veliká škoda.
Aspoň že mě ty přípravy těší,
nakonec se stejně vše vyřeší.

A jak jste na tom vy ostatní,
jak jste letos zdatní?
Řešili jste na poslední chvíli,
až vám skoro nezbývaly síly?

Doufám, že jste na tom lépe,
a budete mít svátky velkolepé.
Přeji zdravé, šťastné a veselé,
mí drazí a milovaní přátelé.


Komentáře