Book the Film 2023

 

Book the Film 2023

 

20. října od 19:00 až do 21. října do 22:10 proběhl 7. ročník filmového festivalu Book the Film. Tak jako obvykle i letos BTF konalo v prostorách Ústřední knihovny a kavárně Liberál pod taktovkou Městské knihovny v Praze. Festival byl rozčleněn do několika bloků: Oddychovky 1, Filmová dramata, Artovky, Napínáčky, Oddychovky 2 a Dokumentární film.

Jak jste si možná všimli, tento rok jsem se na festivalu podílela hlavně jako hlavní grafik. Navrhla jsem celkový vizuál propagačních materiálů, ale nevynechala jsem ani svoji roli fotografky. Letos se sešlo mnoho zajímavých, povedených děl ze kterých bylo těžké vybrat ty nejlepší. Nakonec hlavní cenu diváka získaly Vodovky od režiséra Daniela Mosiurczáka, v kategorii amatérského filmu pak byl doceněn snímek Četníci v roce 1938 (Jaroslav Kolčava) a ze studentských filmů uspěl Pstruh na dně (Antonín Uličný). Speciálními hosty festivalu byli spisovatelka Kateřina Tučková a filmař Oskar Georg Siebert.

Zde pro vás mám pár fotografií a budu se těšit zase za rok na osmý ročník.

Několik dalších obrázků najdete i na ShutterstockAdobe Stock a Deviantart.

 

Oficiální stránky festivalu: www.mlp.cz/bookthefilm

Facebook festivalu: https://www.facebook.com/groups/bookthefilm












































Komentáře

  1. Kruci, uteklo mi to. Tak tedy příště :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tak příští rok. Do té doby bude i čas něco natočit. :-)

      Vymazat

Okomentovat