Já na Fanpolis

 

Já na Fanpolis


Fanpolis je stránka zabývající se popkultůrou, především fanouškovskou tvorbou kolem různých děl a osobností. Jedná se o encyklopedii orientovanou na fandomy, fanouškovské weby, FF, fan videa, fanarty, autory tvořící tento obsah i vysvětlivky zkratek shipů a podobně. Můžu se pochlubit, že na tomto webu můžete nalézt článek o mně samotné (zde), ale to není to, co bych vám ráda chtěla dnes sdělit. Důvod proč se o Fanpolis zmiňuji je ten, že čas od času do této encyklopedie přispívám. Zatím jsem napsala tyto články:

 

Mary Barrens - což je jedna z mých oblíbených autorek fanfiction

Alex Rider - fandom kolem špionážní série Anthonyho Horowitze, na který jsem napsala řadu FF

Criminal Minds - kriminální seriál, u kterého, přiznám se, mě možná více baví číst povídky, než sledovat původní canon

Solo Leveling - nedávno objevená manhwa, která má neskutečný potenciál

Artemis Fowl - fandom knižní série spisovatele Eoina Colfera, míchající jak žánr sci-fi, tak fantasy

Death Note - fandom slavné mangy a anime, kterou napsal Cugumi Óba a nakreslil Takeši Obata, žánrově spadající do krimi thrilleru s fantasy prvky.

Bleach - shōnen anime a manga od Titea Kuboa, na které mě asi nejvíce baví fikční svět shinigami, jinak se dá fandom srovnat s Narutem

Perla - česká autorka fanfiction, která mi občas kontroluje povídky, často píše na anime, Marvel, nebo z fandomu Harryho Pottera

 

Myslím, že pokud najdu další pro mě důležitá témata, která zde nebudou zmíněna, budu takovéto články psát i nadále. Rozhodně bych zatím chtěla rozšířit tuto encyklopedii ještě o autorovi Oliverovi.

Komentáře