Křest knihy Jana Urbana 2023

 

Křest knihy Jana Urbana 2023


20. června 2023 v Řehoř Samsa café bar & knihkupectví proběhl křest detektivky Hranice zvrhlosti. Jedná se o knihu autora Jana Urbana. Na besedě mluvil nejen sám autor, ale Martin Vopěnka, spisovatel a majitel nakladatelství Práh, které publikaci vydalo, a bývalý kriminalista Martin Dvořák, který Urbanovi dělal odborného poradce.

Abych se přiznala, zatím jsem neměla čas si knihu přečíst, ale vzhledem k tomu, že mám ráda detektivky, tak se snad v brzké době k tomu dostanu. Více informací o křtu a knize samotné se dozvíte v tomto článku. Na akci jsem byla pozvána jako fotografka, poskytnu tedy zas nějaké ty obrázky.

Na závěr si dovolím ještě připomenout, že pokud máte zájem o mé další fotky, nebo si mě toužíte pozvat na vaší akci, můžete mrknout na profily do fotobank Adobe Stock a Sutterstock, či na můj profesionální blog.
















Komentáře

  1. A zde nějaká ta recenze na knihu: https://www.ctemeceskeautory.cz/2023/07/recenze-hranice-zvrhlosti-jan-urban.html?fbclid=IwAR1h84pCDS9ItCqrwSGwjqQHoe279OzgYEkcOXr9jvyKmtZsFnqZXpc1SNc

    OdpovědětVymazat

Okomentovat