Ve vlčím stínu (Trailer)

 

Ve vlčím stínu

 

Ve Facebook skupině HarryPotterGEN jsem vytvořila soutěž o nejlepší GEN povídku z kouzelnického světa. Tuto soutěž vyhrála autorka Perla se svoji povídkou „Ve vlčím stínu“. Jako odměnu jsem ji nabídla, že jí vytvořím jakoukoliv grafiku, a ona mě požádala o video upoutávku. Přináším vám tedy nové fanvideo.

Stejně jako u traileru na „Život jednoho boha“ i v tomto díle jsem využila dabingu dobrovolníků, kteří se své úlohy myslím zhostili přímo parádně.  Moc jim tímto děkuji, bez jejich výkonů by to nebylo ono.

 

Anotace k povídce:

Vlkodlaci. Nynější vládci kouzelnického světa. Remus Lupin si svou stranu zvolil. Zavázal se sloužit Fenriru Šedohřbetovi, zanevřel na pouta k přátelům i Fénixovu řádu. Vydejme se do světa, který nikdy nepoznal Harryho Pottera. Do světa, kde čarodějové zůstali na okraji. Do světa patřícího vlkům.

 

Dabéři:

jajafilm

Grit du Alatriste

Tara Moonyuki

Viviana Mila

Aleksi Mikkonen

 

Snad se mi daná upoutávka povedla...






Komentáře