Neznámá umělkyně má úspěch?

 

Neznámá umělkyně má úspěch?

 

Dnes bych se s vámi ráda podělila o několik zábavných faktů.

1) Možná jste si již všimli, že nahoře pod názvem tohoto blogu přibyla kolonka "Profesionální blog". Teď po škole, když mám více času, si u mě můžete nově obědvat nějakou grafiku, video, ilustraci, či fotografie. Pro tyto účely jsem vytvořila nový, profesionální portfoliový blog, kde na mě naleznete kontakt a nějaký ten ceník. Takže neváhejte, mrkněte na to a podpořte mě třeba tím, že si u mě něco objednáte.

2) Před časem jsem vám dala vědět, že jsem si také vytvořila profily na Adobe Stocku a Shutterstocku. S radostí tedy mohu oznámit, že asi po dvou měsících mám první úspěch. Někdo z Kanady a z Indie si stáhl moji fotku... a tak jsem si přes fotobanky konečně vydělala 0,20 $. Jo já vím, je to směšná částka, ale někde se začít musí a já jsem vážně hodně ráda, že to nějak funguje.

3) To z vás, kteří na tento blog chodí pravidelně, asi vědí, že já hodně ráda píšu fanfiction. Také tuto literární kategorii i ráda čtu a již nějakou dobu znám webovku stránku FF Deník, kde lidi jako já se mohou podělit s ostatními o své čtenářské zážitky, doporučit ostatním četbu, která se nám líbila, a podobně. Na tomto webu však není možné do seznamu povídek zařadit svá vlastní díla, a tak mě překvapilo, když jsem zjistila, že přeci jen jsem zde vedena jako autorka. Sice tam mám tedy zapsané jen dvě povídky, což se zdaleka neblíží celému mému seznamu a čtenářka, která mě zapsala, mi nedala moc veliké hodnocení. Nicméně jsem tam a jsem ráda. Beru to veskrze pozitivně, třeba mě díky tomu najde ještě o trochu více čtenářů.

No, a to je pro dnešní info asi vše. Tak příště publikuji zase nějakou tu povídku, nebo soubor fotografií.

 

Komentáře

Okomentovat