Šumava, Kašperské Hory 2020

 

Šumava, Kašperské Hory


K Vánocům jsem dostala poukázku na fotokurz. Avšak zvládla jsem ji využít teprve až teď kvůli škole i koronaviru. Bohužel nepřálo nám počasí. Sice v dešti a v mlze vyšly takové tajemné a jedinečné obrázky s květinami a sněhem, ale já těsně před tím, než jsem jela, zjistila, že nemám žádné pořádné boty. Své pohorky jsem totiž musela vyhodit, protože v nich byla zhruba tak pěticentimetrová díra. Navíc jsem si doma zapomněla stativ a všichni ostatní účastníci zájezdu, měli evidentně mnohem více zkušeností, takže jsem pravděpodobně působila jako naprostý nepřipravený začátečník. No jo, když se daří, tak se daří. Nicméně snad i tak se mi povedlo pár celkem slušných fotek.


Spruce


Concentration


Crucifix on green path


Tree branch


Tree


Bluebell in snow


Path


Trees, photographer and mist


Meadow clover in the first snow


Nature takes back its rights


Autumn is here


Toadstools


Bracken


Stone and river


Vydra


Vydra 2



Under the spruce


Triangle


Tongue


Crucifix and leaf


Crucifixs



Crucified or strangled?


Drama


Ring


Lantern


Stream


Mushroom and stream


Stone


Stream


Dilapidated mill


Dilapidated mill 2


Mushroom


Twig

Komentáře