Hranice mé trpělivosti

Zdravím,

nestává se moc často, že bych psala na téma týdne, nebo o dění na Blogu.cz, teď jsem ovšem vážně rozčílená. Blog.cz se potýká s několika problémy od potíží při vkládání komentářů, k článkům, do kterých systém vkládá nějaký ten html blábol formátu, takže se do někdo pak můj text nevejde a já to musím zkontrolovat a promazat, až po spamové útoky. Dnes si evidentně někdo řekl, že se pokusí vyřešit alespoň jeden z těchto problémů - tedy onen spam. Nedopadlo to ovšem dobře. Na Blog.cz nasadil nějaký filtr, který nerozezná vůbec nic a bere vše, co má v sobě jakýkoliv link sakum prásk. Jinými slovy, když jsem dnes chtěla vydat svůj překlad "Stag and doe" a přidat pod článkem odkaz na minulý díl tohoto překladu, který podotýkám je zde na stejném blogu, onen nový filtr to vyhodnotil jako spam a celý blog mi byl na pár minut zablokován. Jednalo se o chvilku, protože k tomu abych zrušila zablokování stačilo jen článek vydat bez příslušného odkazu. Proč je to ovšem takový problém?

No, když zůstanou zakázány veškeré odkazy, nebudu moci při psaní pokračování povídky odkazovat na předešlé díly, nebudu smět vést přehledný článek o všech povídkách a jejich anotacích, nebudu schopná sem dát odkaz na mé připravované video na Youtubu a psát o tom, jak jsem ho tvořila a nebudu ani moci sem dávat fotografie (protože né všechny mé fotky a obrázky chci cpát do galerie na blogu). Tedy blog se stane méně přehledný a omezí to i publikované články.

Z těch neustálých problémů jsem unavená, na druhou stranu se mi nechce opouštět zde těch devět let, který tento blog vedu. Chtěla jsem správcům Blogu.cz napsat, postěžovat si, jak jim nový filtr nefunguje a dožadovat se toho, co s tím chtějí udělat, ale vlastně ani nevím, kam jim toto můžu adresovat.

Tak vám přemýšlím jak dlouho to vydržím a kde mám tu hranici, za kterou se definitivně naštvu a odejdu.

Komentáře