FFko a jezírko na naší terase


FFko a jezírko na naší terase



Ahoj,

napřed bych se chtěla omluvit, že jsem teď pár týdnů byla nečinná. Nevydala jsem žádný článek, a tak tady bylo dost "ticho", což se mi vůbec nepodobá. Nicméně měla jsem toho poslední dobou opravdu hodně.

Zaprvé jsem si musela poradit se státnicemi, které jsem tedy nakonec zvládla, takže jsem konečně bakalářka, a za druhé jsem slíbila, že na Festivalu fantazie v Chotěboři udělám přednášku: "Jak napsat dobrou FF". To bylo velmi vtipné, protože na jednu stranu jsem se na to velmi těšila a na tu druhou jsem měla strach. Sice jsem totiž mezi přáteli docela ukecaná, ale když mám mluvit před publikem, tak jsem děsivý stresař. Něco jsem však odprezentovala. Ačkoliv jsem si po svém výkonu následně uvědomila, co všechno jsem neřekla, či řekla jen tak napůl, vypadalo to, že i tak se to mému publiku celkem líbilo, tak doufám, že dobré. (Tvůrčí psaní je veliké téma, dá se o něm mluvit hodiny a hodiny, tak je těžké to nějak rozumně zkrátit.)

Myslela jsem si, že pro vás z akce budu mít více fotek, nicméně nebylo moc hezky. Avšak můžu vám k tomu též nabídnout několik fotografií z naší terasy, kde se den před mým odjezdem vytvořilo takové "pěkné" jezírko - aneb když je den skutečně deštivý.


Bed by jajafilm



Clover by jajafilm



Chotebor by jajafilm



Barrandov's pond by jajafilm



When the weather is rainy... by jajafilm



Flooded ashtray by jajafilm



Komentáře