Vaše nápady, návrhy a podobně

Vaše nápady, návrhy a podobně


Tak a rozhodla jsem se, že tu pro vás udělám ještě více místa. Já sice na objednávku zatím netvořím (nekreslím, nepíši, nefotím atd.) a jsem trochu nespolehlivá, co se dotazů "co bude, nebude" týká, ač se snažím odpovídat nejlépe podle svého vědomí a svědomí. Nicméně to neznamená, že vás ignoruji, či tak něco. Ne, vaše komentáře, jak jsem již řekla, mě těší a inspirují... A také znám, mít myšlenku, nápad, chuť si něco přečíst na určité téma a nemoci to najít. U mě taková situace vyústí v tvorbu, ne však všichni mají tvořivého ducha, nebo čas. Není také stejný zážitek být spisovatelem jako čtenářem, tvůrcem jako divákem...
Takže pokud máte nějaký nápad přání, co byste chtěli vidět, přečíst atd., můžete to sem napsat do komentářů, třeba se mi to bude líbit a chytnu se toho.

Komentáře