Já jsem zabijačka

Já jsem zabijačka


No a co, tak s nikým neměla sex, s nikým nechodila, nikoho nepolíbila, nezajímala se o šaty, šminky a kdo ví o co všechno jiného, o co se běžně zajímají dívky v jejím věku. Zato se uměla skvěle prát, uměla střílet z pistole, dokázala rozpoznat zlo na sto honů, věděla co je to bolest a jak krutý svět může být. Být dospělý neznamená s někým šukat, pít alkohol a nemuset poslouchat rodiče, znamená to mít starosti a zodpovědnost, nejen nad sebou, ale častokrát i nad ostatními, znamená to přijmout věci, které zrovna třikrát nechcete a dělat těžká rozhodnutí s veškerou váhou, co k tomu náleží. Být dospělý znamená každou chvíli se rvát o lepší život a být tak silný, jak jen dokážete, protože to není nic pro slabé. Ona již věděla, jak špatný je svět, ale svět ještě nevěděl, že ona už dospěla.
Marcus z ní chtěl mít jeho poslušnou malou holčičku.
Tvůj táta byl pro mě jako bratr, skvělej polda a hrdina, ale Taťulda, to nebyl tvůj táta, to byl někdo, kdo tě okradl o dětství… a tahle zabijačka, to nejsi ty. Ty jsi Mindy McCreadyová, zrovna jsi přišla na střední. Chápu, že tu slečnu ještě neznáš, ale poznáš ji. Jen se musíš snažit.
Brook svého domácího mazlíčka.
Mindy chci ti dát šanci, pro kterou by jiný holky vraždily. Nechceš každé ráno vycházet z domu v upnutém oblečení a vědět, že tě všichni uctívají? V noci se vyplížit ven, zapařit a ukázat světu čeho je silná nezávislá žena schopná? Nechceš patřit k nám…?
Jediný Dave věděl, kým byla a chtěl z ní mít svoji parťačku bojující s ním proti zlu.
Jsi chytrá, krásná a zábavná. Jsi ten nejsilnější člověk, kterého znám… a k tomu seš zabijačka… a je jedno jestli máš masku nebo make-up. To je tvoje pravé já.

Komentáře