Motýli ve Fata Morganě

 

Motýli ve Fata Morganě

Čas od času není od věci si zajít za nějakou tou kulturou, tak jsem minulý týden navštívila Botanickou zahradu v Praze, konkrétně skleník Fata Morgana s motýli. Zážitek z toho mám smýšlený. Motýli byli krásní, nafotila jsem vše, co jsem chtěla, nicméně se vyplatí přijít ve všední den. V sobotu 30. 4. tam bylo naprosto děsivě narváno. Lidé se v těch malých uličkách skleníku šťouchali a děti křičely. Vtipné bylo také to, že když jsem vyšla z areálu, tak jsem zahlédla jednoho z oněch velkých motýlů sedět na květince v předzahrádce patřící k jedné z nedalekých vilek. Musel jim chudák zřejmě ulítnout.

Přikládám tedy nějaké obrázky a doporučuji se také podívat na Shutterstock, Adobe Stock a DeviantArt, kde naleznete tyto a další fotografie, můžete si je i koupit a podpořit tak moji tvorbu.













Komentáře