Já fotograf pro Adobe a Shutterstock

 

Já fotograf pro Adobe a Shutterstock

 

Zkouším teď dávat své fotografie na Adobe Stocku a Shutterstocku. To jsou fotobanky, kde autoři mohou volně po internetu prodávat své fotky, ilustrace, nebo videa. Jaké jsou zatím mé zkušenosti? No, popravdě skoro žádné. Tyto profily mám jen pár dní. Takže zatím tak nějak čekám a zkoumám, jak se to vyvrbí.

Trochu se bojím, že mě nikdo nenajde a že tvořím příliš umělecké, nekomerční, nekýčovité obrázky, na to aby byly dobře prodejné, a tak mé snažení přijde vniveč. Také mě demotivuje, kolik mi fotek zamítají. Nicméně za pokus člověk nic nedá, a kdyby to náhodou vyšlo, byl by to fajn přivýdělek.

Co to znamená pro vás, mé věrné „fanoušky“. Nic drastického. Stále zde budou články o mém focení, kreslení i videích, které se nedostaly do těchto dvou fotobank, ale tyto články budou také obsahovat odkaz do příslušného alba na Adobe nebo SS, tak, abyste si mohli prohlédnout celou moji tvorbu. Budete mít také možnost mě podpořit případným nákupem mého díla.


A teď samozřejmě odkaz na mé profily:

Adobe Stock

Shutterstock

Komentáře