FFko


FFko



Tak jako minulý rok i letos jsem byla na Festivalu fantazie v Chotěboři a udělala jsem si tam přednášky "Jak napsat dobrou FF" a "Jak vytvořit fan video nejen pro SPN". Jaký měly úspěch, si nejsem tak úplně jistá. Účast byla menší než minulý rok a jako vždy si vyčítám, co všechno jsem ještě měla říct, co jsem měla říct jinak přesněji... znáte to. Navíc se mi nepovedlo připojit můj noťas na promítačku a já tak v té přednášce o tvorbě videí jsem divákům nemohla přímo jim tam před očima něco nastřihnout. Žádný ovšem z posluchačů během mého plácání neodešel, a tak doufám, že to nebylo tak děsné.

Oproti minulým letům jsem také měla cosplay a ne, nebyla jsem převlečená za toho dinosaura, kterého můžete vidět na obrázku. Bylo poměrně horko, a tak jsem se spokojila s kostýmem Castiela, nic složitého...


Kravata




Ubytování


Festival fantazie by jajafilm


Dinosaur by jajafilm

Komentáře