Osud je kravina!


Osud je kravina!


Život je nefér a osud je kravina!

Já jsem se narodil jako hodný hoch z více méně dobré rodiny. Vždy mi záleželo více na ostatních než na sobě. Můžu o sobě říct bez nějakého chlubení, vytahování a arogance, že jsem laskavý a obětavý muž. Také jsem do vínku dostal, až nadpřirozenou inteligenci s nízkou latentní inhibicí, což podle některých lidí ze mě činí génia. Mám mozek, s kterým jsem údajně mohl změnit svět, změnit základ celé architektury. Vystudoval jsem stavební inženýrství, měl jsem skvělé vyhlídky do budoucna, ale to až do chvíle než zatkli mého bratra, za vraždu, kterou nespáchal.

Vymyslel jsem plán, nechal se zatknout a poslat do stejné basi jako byl on, abychom pak spolu mohli utéct. Povedlo se, utekli jsme z nedobytné pevnosti, a pak, pak mě chytli a já byl donucen to udělat znovu. Trvalo to dlouho, ale opět se to nakonec povedlo, a tak mě najali, abych se nejen dostával z budov, ale také do nich.

Nestal jsem se známým jako geniální architekt, ale jako geniální vězeň. Zločinec! To je absurdní, ale na to se svět neptá. Začal jsem být tím mužem, kterého nezadrží žádné mříže, který dokáže utéct odkudkoli a také se dostane kamkoli.

Komentáře